Thursday 10 July 2014

Set Hamil Shaklee mengatasi kelesuan ketika hamil

Assalamualaikum mummies!! 

Adakah kehamilan menjadikan anda sering lesu dan keletihan. Rasa azab seperti tidak sabar lagi untuk melepasinya. Tahukah anda kenapa ini berlaku?

Bagi kebanyakan wanita dalam trimester pertama, keletihan merupakan salah satu simptom mabuk hamil pagi yang hadir bersama loya, muntah dan hilang selera makan. Jika simptom anda mengganggu tidur, tidak hairanlah anda akan berasa bertambah letih dan tidak selesa.

Anda mungkin merasa bosan berada dalam keadaan ini, tetapi simptom-simptom ini biasanya akan berlalu tanpa perlu sebarang rawatan. Bagi kebanyakan wanita (kira-kira enam daripada 10) simptom-simptom mabuk hamil pagi hilang menjelang 12 minggu kehamilan. Bagi yang lain, mereka berasa lebih baik dalam trimester kedua. Kurang daripada satu dalam 10 orang yang tidak bernasib baik masih berasa tidak sihat selepas 16 minggu kehamilan.

Harap-harap, anda ialah salah seorang yang bernasib baik dan mungkin akan rasa sangat bertenaga dalam trimester kedua dan membawa ke trimester ketiga di mana anda akan mula rasa letih semula dalam bulan ketujuh.

Sebagai perkongsian dari saya semestinya saya mengamalkan set hamil shaklee. Ianya membantu saya menjalani tempoh mabuk dengan berkesan. Saya dapat memandu ke tempat kerja yang jaraknya memang jauh. Mencegah kelesuan kronik seperti sebelumnya.

Yang paling hebat azab sakit pinggang, simpul mengkarung dan belakang tidak lagi mengganggu sepanjang kehamilan ke3 ini. 

Untuk dapatkan set hamil trimester 1 dan trimester 2 dan 3 boleh hubungi saya di 019 6290572. 

Set Hamil yang dicadangkan:
Vitalea
B Complex
Vita C Sudtained Release
Ostematrix
ESP
Omega

SID 931331 - Sharifah Maslinda
Rakan nutrisi anda yang kekal cergas sepanjang hamil

No comments:

Post a Comment