Sunday 1 June 2014

Set Hamil

Bagi ibu hamil nutrisi sangat penting untuk membekalkan kepada bayi anda. Perkembangan bayi bergantung kepada anda dengan apa yang anda makan. Anda memang tidak mampu menyediakan kesemua keperluan serta  kesejahteraan kesihatan anda. Sebab itulah anda perlukan ini:

B complex ini mengandungi semua 8 jenis vitamin B yang diperlukan tubuh untuk menguatkan jantung, paru2 dan organ2 penting lain.

Vita C Plus merupskan nutrien yang mempunyai fungsi menyeluruh. Menyokong kesihatan jantung, imunisasi, keutuhan sel, kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan pertumbuhan darah.

Vitalea merupakan multivitamin dengan 28 vitamin dan mineral penting. Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh. Menyokong jangka hayat hati, usus dan mata. Tingkatkan kekuatan tulang dan sistem imunisasi. Jadi bakal2 ibu akan kekal bertenaga.

ESP ini lengkap dengan sumber protein, semulajadi rendah lemak, lemak, rendah kolesterol dan kaya asid amino penting. Mengekalkan tahap kolesterol dan tenaga. Mampu menguatkan rahim. Juga sebagai persediaan awal untuk menyusukan bayi.

Omega guard yang kaya dengan DHA EPA ini merupakan minyak ikan terbaik di dunia. Satu hidangan menyediakan 990mg asid lemak omega 3 yang penting untuk anda dan perkembangan bayi anda.

Ostematrix ini bukan sekadar kalsium. Juga mengandungi vitamin D, magnesium, mineral zink. Ianya penting untuk membekalkan kalsium, membentuk tulang dan gigi di samping membantu pengecutan otot dan saraf. Jadi bagi ibu2 yang sering sakit belakang, pinggang, gusi, kaki kerap cramp ini adalah solusinya.

Lengkap sudah keperluan ibu2. Yang paling penting Shaklee sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan sentiasa mesra alam.

Alamilah sendiri kehebatan kesihatan dengan Shaklee!

Dapatkan juga set set seperti berikut:
Set kesuburan
Set keshatan lelaki
Set kesihatan wanita
Set kesihatan sendi
Set kulit cantik
Set penyusuan
Set berpantang
Set kawalan gula
Set  kurangkan tekanan darah
Set kesihatan jantung
Set pengurusan berat badan

SID 931331 -Sharifah Maslinda
019 629 0572
Rakan Nutrisi Anda Yang Mengamalkan Set Hamil ketika Hamil... :}

No comments:

Post a Comment